Jak możemy Ci pomóc?

FAQ

Zamówienia i płatności

Czy mogę odebrać swoje zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Tak. Istnieje możliwość odbioru zamówienia online w naszym butiku na Koszykowej 1.

Jak długi jest czas realizacji zamówienia z odbiorem osobistym?

Zamówienia z odbiorem osobistym realizujemy do 3 dni roboczych. O gotowości zamówienia zostaniesz poinformowana/ny e-mailem.

Jak długi jest czas realizacji zamówienia z wysyłką?

Nasze zamówienia przygotowujemy i wysyłamy w terminie od dwóch do siedmiu dni roboczych.

Co mam zrobić jeśli wystąpiły problemy z płatnością?

Ponownie złóż zamówienie. Jeśli dany rozmiar jest niedostępny skontaktuj się z naszym sklepem.

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Nasze zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DHL oraz InPost.

Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka kurierem DHL kosztuje 20 zł, InPost 15 zł.

W jaki sposób mogę dokonać płatności za zakupy online?

Płatności na naszej stronie można dokonać za pośrednictwem serwisów PayU oraz PayPal. Odbywają się one za pomocą bezpiecznego połączenia SSL.

Ile mam czasu na odbiór osobisty zamówienia?

Czas na odbiór opłaconego i gotowego zamówienia jest właściwie nieograniczony. Pragniemy jednak zaznaczyć, że przy ewentualnych zwrotach i wymianach wiążąca jest data zakupu widniejąca na paragonie, a nie data jego odbioru.

Zwroty i wymiana

Jak mogę dokonać zwrotu zakupionych rzeczy?

Zwracane rzeczy wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dołączonym przez nas do zakupów lub pobranym z naszej strony należy odesłać na własny koszt lub dostarczyć bezpośrednio do naszego sklepu stacjonarnego znajdującego się pod adresem:

KYOSK
Koszykowa 1
00-564 Warszawa

Ile mam czasu na zwrócenie zakupionych rzeczy?

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni od zakupu/poinformowania nas drogą mailową o planowanym zwrocie.

Kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócone rzeczy?

Zwrot środków na konto nastąpi w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas zwracanych rzeczy.

Jak dokonać wymiany?

Prosimy o odesłanie rzeczy wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dołączonym przez nas do zakupów lub pobranym z naszej strony i złożenie nowego zamówienia. Wymieniane rzeczy należy odesłać na własny koszt lub dostarczyć bezpośrednio do naszego sklepu stacjonarnego znajdującego się pod adresem:

KYOSK
Koszykowa 1
00-564 Warszawa

Czy mogę zwrócić/wymienić rzeczy zakupione osobiście w sklepie stacjonarnym?

Rzeczy kupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotom. Ich wymiany można dokonać w ciągu 14 dni od ich zakupu. Natomiast rzeczy z wyprzedaży nie podlegają zwrotom ani wymianom.

masz pytanie?

Jesli masz pytanie dotyczące zamówienia lub generalnie obsługi