masz pytanie?
Jesli masz pytanie dotyczące zamówienia lub generalnie obsługi
Tak. Istnieje możliwość odbioru zamówienia online w naszym butiku na Koszykowej 1.
Zamówienia z odbiorem osobistym realizujemy do 3 dni roboczych. O gotowości zamówienia zostaniesz poinformowana/ny e-mailem.
Nasze zamówienia przygotowujemy i wysyłamy w terminie od dwóch do siedmiu dni roboczych.
Ponownie złóż zamówienie. Jeśli dany rozmiar jest niedostępny skontaktuj się z naszym sklepem.
Nasze zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DHL oraz InPost.
Wysyłka kurierem DHL kosztuje 20 zł, InPost 15 zł.
Płatności na naszej stronie można dokonać za pośrednictwem serwisów PayU oraz PayPal. Odbywają się one za pomocą bezpiecznego połączenia SSL.
Czas na odbiór opłaconego i gotowego zamówienia jest właściwie nieograniczony. Pragniemy jednak zaznaczyć, że przy ewentualnych zwrotach i wymianach wiążąca jest data zakupu widniejąca na paragonie, a nie data jego odbioru.
Zwracane rzeczy wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dołączonym przez nas do zakupów lub pobranym z naszej strony należy odesłać na własny koszt lub dostarczyć bezpośrednio do naszego sklepu stacjonarnego znajdującego się pod adresem:
KYOSK
Koszykowa 1
00-564 Warszawa
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni od zakupu/poinformowania nas drogą mailową o planowanym zwrocie.
Zwrot środków na konto nastąpi w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas zwracanych rzeczy.
Prosimy o odesłanie rzeczy wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dołączonym przez nas do zakupów lub pobranym z naszej strony i złożenie nowego zamówienia. Wymieniane rzeczy należy odesłać na własny koszt lub dostarczyć bezpośrednio do naszego sklepu stacjonarnego znajdującego się pod adresem:
KYOSK
Koszykowa 1
00-564 Warszawa
Rzeczy kupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotom. Ich wymiany można dokonać w ciągu 14 dni od ich zakupu. Natomiast rzeczy z wyprzedaży nie podlegają zwrotom ani wymianom.
Jesli masz pytanie dotyczące zamówienia lub generalnie obsługi